جذب و به اشتراک گذاری
مقالات ، پژوهشها ، ایده ها و ابتکارات و  کسب موقعیتهای درخشان

• حوزه مهندسی FPGA
• پردازش سیگنال (رادار ، مخابراتی)
• رادیو نرم افزار
• هوش مصنوعی
• اینترنت اشیاء صنعتی 

​• کسب موقعیتهای شغلی در سطح ممتاز
• دعوت به همکاری در پروژه های فناوری پیشرفته 
• ارتبـاط و تعـامـل با محـافل  علمـی و نخبـگان حـوزه
       مخابرات ، الکترونیک دیجیتـال و هوش مصنوعی

​​​​​​​

کسب موقعیتهای درخشان و شایسته

بسیاری از پژوهشکده های مهندسی ، نهادهای درگیر با فناوریهای پیشرفته ، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع ، شرکتهای دانش بنیان ، دانشگاه ها و موسسات علمی فعال درحوزه الکترونیک دیجیتال ، مخابرات ، مهندسی پزشکی و هوش مصنوعی به منظور تهیه سخت افزارهای تخصصی و اطلاع از آخرین  راه حل های نرم افزاری و تکنیکهای ابداع شده در پیاده سازی انواع پروژه ها با ارزش علمی بالا بطور بی وقفه و بصورت مستقیم و یا از طریق وب سایت ، با مجموعه آرتمیس کاریا بعنوان پیشروترین مجموعه کشور در تولید و تامین طیف وسیعی از بردهای پردازشی و مخابراتی و مجری بسیاری از پروژه های حساس و پیچیده در تماس هستند و نقطه مشترک نیازمندی تمامی انها یـافتن افـراد تحصیلکرده و نخبه با درصد انگیزه بالا و شیفته علوم یاد شده می باشد.
​​​​​​​
لذا بمنظور به اشتراک گذاری دانش موجود در میان جوانان و افراد مبتکر در کشور و نمایان سازی پتانسیل های موجود در جامعه و همچنین ایجاد فرصت شغلی و درآمدزایی عالی برای آنها این مجموعه برآن شد تا با دعوت از مهندسین گرامی برای بنمایش و اشتراک گذاشتن دانش فنی خود از طریق ارسال مقاله و  تحقیقات و یا شرح و ارائه ایده ها و ابتکارات خود بصورت متنی و یا ویدئویی کمکی موثر به تحرک مثبت جامعه گرانقدر علوم الکترونیک و مخابرات داخل کشور نموده و افراد مستعد را به موسسات نیازمند انها معرفی نماید.

کلیه مقالات با نام و مشخصات کامل تهیه کننده و نشانه شناسایی آنها در وب سایت پربازدید "آرتمیس کاریا" قرار خواهند گرفت و همچنین بصورت مستقیم به مشتریان متعدد این مجموعه معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است که مجموعه آرتمیس کاریا خود نیز بطور دائم در حال جذب نیروهای نخبه با شرایط استخدامی عالی نیز می باشد.

 از علاقمندانی که تمـایل دارند مقـالات و تحقیقـات خـود را به اشتراک بگذارند دعـوت می شود فرم موجود در این صفحه را تکمیل نموده تا در اسرع وقت با انها هماهنگی های لازم صورت پذیرد.    ​​​​​​​

یک قدم تا خود را در میان جامعه نخبگانی کشور ببینید

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

آیا در جستجوی موقعیت
شغلی جدید هستید؟

آرتمیس کاریا از شما دعوت بهمکاری می کند ...

ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش