پشتیبانی و گارانتی محصولات آرتمیس کاریا

آرتمیس +

عملکرد پروژه های شما با بردهای سخت افزاری و کدهای نرم افزاری آرتمیس کاریا
تضمین شده است 

ارائه مشاوره های تخصصی به جهت انتخاب صحیح بردهای سخت افزاری و محصولات نرم افزاری منطبق با پروژه و اهداف مورد نظر شما ، و تامین راه حل های تخصصی برای بهینه سازی و بهبود موثر عملکرد سامانه هایی که تحت توسعه دارید و در صورت نیاز شخصی سازی و متناسب سازی سخت افزارها و نرم افزارها.

در حوزه  فناوری FPGA
​​​​​​​آنچه شما  تصور می کنید '
ما آن را برای شما خواهیم ساخت

,,

شرح خدمات آرتمیس پلاس برای مشتریان محصولات آرتمیس کاریا:
1 – تست و کنترل کیفیت کلیه بردها و محصولات سخت افزاری بطور کامل در هنگام تحویل به مشتریان محترم. 
2 – تست عملکردی کلیه محصولات نرم افزاری توسعه داده شده توسط "آرتمیس کاریا" بطور کامل و همراه با آموزش کاربری در هنگام تحویل. 
3 – برقراری خدمات پشتیبانی فنی نرم افزاری به مدت 12 ماه از زمان خرید برای تمامی محصولات (سخت افزاری و نرم افزاری). 
4 – تست تمامی سورس کد های ارائه شده همراه محصولات سخت افزاری در هنگام تحویل ، به انتخاب مشتریان محترم. 
5 – گارانتی 12 ماهه محصولات نرم افزاری و 6 ماهه محصولات سخت افزاری مجموعه آرتمیس کاریا (شرح در ادامه). 
6 – ارائه مشاوره های تخصصی به جهت انتخاب صحیح بردهای سخت افزاری و محصولات نرم افزاری منطبق با پروژه و اهداف مورد نظر شما ، و تامین راه حل های تخصصی برای بهینه سازی و بهبود موثر عملکرد سامانه هایی که تحت توسعه دارید و در صورت نیاز شخصی سازی و متناسب سازی سخت افزارها و نرم افزارها. 
7 – عضویت در گروه رفع اشکال تخصصی ویژه مشتریان آرتمیس پلاس.
8 – ارائه پیشنهادهای تخفیفی ویژه ، صرفا برای مشتریان عضو آرتمیس پلاس.
9 – امکان تامین محصولات مجموعه آرتمیس کاریا ( سخت افزاری و نرم افزاری) در خارج از کشور و ارائه خدمات به مشتریان هر نقطه از جهان. 
10 – تضمین زمان بندی تامین تمامی محصولات با توجه به برنامه زمانی تولیدات مشتریان محترم. 

فهرست پشتیبانی های فنی در حوزه  نرم افزاری:
1 – پاسخ دهی به سوالات و ابهامات مشتریان از بابت صحت عملکرد نرم افزار و اطمینان از تامین نیاز مشتریان.
2 – تست کلیه محصولهای نرم افزاری و سورس کد ها که در کنار بردهای سخت افزاری به مشتریان تحویل می گردند. 
3 – رفع اشکال منابع نرم افزاری ارائه شده به همراه محصولات
4 – آموزش راه اندازی اولیه برد به صورت حضوری و مجازی.
5 – امکان شخصی سازی سورس کدها در هر سطح بسته به نیاز مشتریان.
6 – امکان ارتقا و بهینه سازی سورس کد ها براساس نیاز مشتریان و مطابق با نسخه ویوادو کاربردی آنها.
7 – ارائه مشاوره جهت انتخاب محصولات جانبی مورد نیاز مشتری بر اساس نیازمندی آنها.
8 – امکان راه اندازی داتر بورد های ساخت آرتمیس کاریا بصورت ترکیب با بورد توسعه (از محصولات آرتمیس) در هنگام تحویل دهی.
9 – ارائه راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری ویژه بر اساس نیازمندی مشتریان
​​​​​​​

لیست امتیازات پشتیبانی و گارانتی سخت افزاری:
1 – عیب یابی و بررسی بخش های آسیب دیده در صورت آسیب دیدگی سخت افزاری و یا سوختگی قطعات.
2 – تعمیر و کالیبراسیون هر یک از بخش های زیر در طول مدت گارانتی (هر بند برای یک بار رایگان و در صورت تکرار با دریافت هزینه از مشتریان محترم انجام میپذیرد)
•    عدم عملکرد صحیح کانکتور و یا جداشدن قلع کانکتور (در صورت کنده شدن مسیر Track متصل بر روی PCB احتمال تعمیر بسیار ضعیف خواهد بود).
•    تعمیر قطعات پسیو مرتبط با پریفرال ها و یا بخش های مرتبط با بانک ولتاژ FPGA.
•    تعمیر مدارات مرتبط با تغذیه محصولات.
•    تعمیر مدارات مرتبط با پریفرال های محصولات ( واسط های ارتباطی).
3 – راه اندازی تراشه مرکزی و حافظه ها و پریفرال ها و صحت سنجی سخت افزاری در هنگام تحویل محصولات.
4 -  پشتیبانی 12 ماهه سخت افزاری به جهت سوالات و ابهامات مشتریان در خصوص راه اندازی هر یک از بخش های سخت افزاری محصول.

شروط نقض گارانتی :
•    در صورت آسیب فیزیکی و تغییر شکل فیزیکی هر یک از بخش های محصول بر اثر شکستگی و یا تحت فشار بیش از حد قرار گرفتن و در معرض گرمای زیاد و آتش سوزی (در صورت شکستگی کانکتور ها ، تعمیر و تعویض این بخش با دریافت هزینه مقدورمیباشد).
•    در صورت دستکاری و یا دمونتاژ قطعات توسط هر فرد به غیر از مجموعه آرتمیس کاریا.
•    در صورت آسیب مدارات به سبب اعمال ولتاژ نامناسب ( عدم استفاده از تغذیه تحویل و یا تایید شده توسط مجموعه آرتمیس کاریا) ، این مورد در صورت آسیب دیدگی بخش های مدار تغذیه ، به همراه هزینه اعلام شده ، تعمیر خواهد شد.
•    در صورت آسیب به مدارات بر اثر اعمال شوک الکتریسیته ساکن ، این مورد در صورت آسیب دیدگی بخش های مختلف برد  ، به همراه هزینه اعلام شده، تعمیر خواهد شد.
•    نوسانات برق شهری که منجر به آسیب دیدگی محصول گردد.
•    ورود آب و یا رسانای جریان الکتریکی به هر یک از مدارات الکترونیکی.
•    قرارگیری در محیط با دمای بالاتر از 85 درجه سانتی گراد و پایین تر از منفی 40 درجه سانتی گراد.
•    قرارگیری در محیط با میزان رطوبت بالای 60 درصد ( بجز محصولات سنجش شده).

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش