شرح خدمات آرتمیس پلاس برای مشتریان محصولات آرتمیس کاریا:
1 – تست و کنترل کیفیت کلیه بردها و محصولات سخت افزاری بطور کامل در هنگام تحویل به مشتریان محترم.
2 – تست عملکردی کلیه محصولات نرم افزاری توسعه داده شده توسط "آرتمیس کاریا" بطور کامل و همراه با آموزش کاربری در هنگام تحویل.
3 – برقراری خدمات پشتیبانی فنی نرم افزاری به مدت 12 ماه از زمان خرید برای تمامی محصولات (سخت افزاری و نرم افزاری).
4 – تست تمامی سورس کد های ارائه شده همراه محصولات سخت افزاری در هنگام تحویل ، به انتخاب مشتریان محترم.
5 – گارانتی 12 ماهه محصولات نرم افزاری و 6 ماهه محصولات سخت افزاری مجموعه آرتمیس کاریا (شرح در ادامه).
6 – ارائه مشاوره های تخصصی به جهت انتخاب صحیح بردهای سخت افزاری و محصولات نرم افزاری منطبق با پروژه و اهداف مورد نظر شما ، و تامین راه حل های تخصصی برای بهینه سازی و بهبود موثر عملکرد سامانه هایی که تحت توسعه دارید و در صورت نیاز شخصی سازی و متناسب سازی سخت افزارها و نرم افزارها.
7 – عضویت در گروه رفع اشکال تخصصی ویژه مشتریان آرتمیس پلاس.
8 – ارائه پیشنهادهای تخفیفی ویژه ، صرفا برای مشتریان عضو آرتمیس پلاس.
9 – امکان تامین محصولات مجموعه آرتمیس کاریا ( سخت افزاری و نرم افزاری) در خارج از کشور و ارائه خدمات به مشتریان هر نقطه از جهان.
10 – تضمین زمان بندی تامین تمامی محصولات با توجه به برنامه زمانی تولیدات مشتریان محترم.